We zijn nog steeds op reis hoor! - Reisverslag uit Anchorage, Verenigde Staten van Nel en Paul Berg - WaarBenJij.nu We zijn nog steeds op reis hoor! - Reisverslag uit Anchorage, Verenigde Staten van Nel en Paul Berg - WaarBenJij.nu

We zijn nog steeds op reis hoor!

Door: Nel

Blijf op de hoogte en volg Nel en Paul

22 Juni 2014 | Verenigde Staten, Anchorage

Even een klein tussendoor verslagje omdat de tijd een beetje ontbreekt op dit moment om hele verslag te tikken en alle foto's er bij te zetten.
Dus 2 mooie foto's alvast die gisteren gemaakt zijn tijdens een prachtige trein en bootreis.
Het hele verslag en alles van daarvoor komt dus binnenkort en vanzelfsprekend is het een heel verhaal geworden!

• 22 Juni 2014 - 09:34

Henny En Truus:

Geweldig Nel en Paul... Mooi!!!!! We kijken uit naar het volgend verslag.

Groetjes,
    Henny en Truus

• 23 Juni 2014 - 12:12

Jeroen:

Klinkt allemaal erg goed.
    Het verbaasd me ook niets dat jullie niet zo veel tijd hebben om de verslagen bij te houden.
    Wij zij weer net terug van Texel en heb jullie tuintje gemaaid.
    Ziet allemaal prima uit Dus daar hoeven jullie je geen zorgen over te maken.

Geniet nog van al het moois daar en we kijken uit naar het volgende verslag.

Groet & Glimlach Loes & Jeroen

• 23 Juni 2014 - 22:42

Felix Ten Holter:

Hallo Paul en Nel,

Geeft niet hoor, dat jullie even geen tijd hebben. Dan kunnen wij ons helemaal focussen op het WK.
    En op Wimbledon, dat ook weer begint. En......een beetje in de zon zitten, want het weer is hier ook
    goed. Geniet met volle teugen van jullie reis. Er moet thuis ook nog wat te vertellen zijn. Dus zit er
    maar niet over in. En houd beide handen aan het stuur, en niet bellen onderweg !!!! Heel veel groeten
    van ons en....all the best. FELIX